Geheel vrijblijvend
Geen wachtlijst
Vergoeding vanuit de basisverzekering
Welkom! Ik ben Ayeh Dokht en werk al sinds begin 2018 voornamelijk online. Je zult merken dat ik een persoonlijke en betrokken manier van werken heb. Tegelijkertijd is mijn aanpak gebaseerd op bewezen methoden en technieken. Dit zorgt ervoor dat ik snel en effectief tot de kern kom, waarbij mijn kracht ligt in het bevorderen van jouw zelfstandigheid en de uitwerking hiervan op jouw dagelijks leven.
Door mijn brede ervaring reik ik verschillende handvatten aan. Ik heb een breed scala aan problematiek wat ik kan behandelen en uitgaand van jouw verhaal en mijn analyse, stel ik een plan van aanpak voor. Ik hou je een spiegel voor door façades of blokkades te benoemen. Ik steun je waar nodig en help je meer vertrouwen in jezelf te krijgen. Beide zijn van belang om verder te komen en resultaten te boeken. We oefenen nieuw gedrag of ruimen obstakels uit de weg. Ik werk met diverse technieken zoals inzicht in jezelf vergroten of stap voor stap nieuw gedrag aanleren.
Kennis maken met Ayeh?
Geheel vrijblijvend
Geen wachtlijst
Vergoeding vanuit de basisverzekering
Wanneer en waar
Je bent van harte welkom op de maandag, woensdag en donderdag in mijn online praktijk. Het maken van een afspraak is mogelijk tussen 08.30 - 17.00 uur.
Vergoeding & tarieven
Je behandeling wordt vergoed vanuit je basisverzekering. Caredate heeft in 2024 contracten met alle zorgverzekeraars, met uitzondering van Eno/Salland en Aevitae.
Je verzekeraar zal wel altijd eerst je nog openstaand eigen risico met je verrekenen. Dat moet je altijd zelf betalen.
Meer info over de vergoedingen vind je bij ‘vergoedingen’ op onze website.
Niet alle programma’s worden vergoed vanuit je basisverzekering. De bekendste voorbeelden zijn relatietherapie, rouwverwerking en burn-out. Je kan er ook voor kiezen om de sessies zelf te betalen.
Hier vind je de tarieven als je de sessies zelf wil betalen
Als je de sessies zelf betaalt is het tarief € 130,- .
Mijn ervaring en specialisatie
Voor welke hulpvragen kun je bij mij terecht?
Voorbeelden: vergroten van zelfvertrouwen/assertiviteit, woedebeheersing, overwinnen van angst, verminderen van depressieve klachten, rouwverwerking. Op het vlak van werk of gezondheid: fitter zijn, loopbaanmogelijkheden of persoonlijke effectiviteit vergroten, omgaan met stress, overspannenheid/burn out verhelpen, beter samenwerken, en re-integreren.
Mijn wachttijden
De wachttijd voor een intakegesprek is bij mij op dit moment: 2 weken
De wachttijd voor het eerste gesprek na de intake is bij mij op dit moment: geen wachttijd
Je hebt al een lopend traject
Je kunt maar 1 traject tegelijkertijd hebben.
Heb je hierover vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Je kunt je eenvoudig aanmelden bij Ayeh
Heb je hierover vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Vrijblijvend kennismaken met Ayeh?
Vul hieronder je gegevens in en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Heb je vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Let op! Je hebt aangegeven dat je bent verzekerd bij . In 2024 hebben wij geen contract met .
Dat betekent dat we je maandelijks een nota sturen die je zelf kan indienen bij .
Je hoeft - behalve je eigen risico - niks zelf te betalen. Hier leggen we het bij punt 1 uit.
Let op! Caredate is specialist in kortdurend behandelen: we gaan uit van maximaal 10 sessies om samen met jou je zorgvraag op te lossen.
Dus zo goed en zo snel als mogelijk. Daarmee leveren we samen een bijdrage aan kortere wachtlijsten en blijft de zorg betaalbaar.
Let op! Caredate is specialist in kortdurend behandelen: we gaan uit van maximaal 10 sessies om samen met jou je zorgvraag op te lossen.
Dus zo goed en zo snel als mogelijk. Daarmee leveren we samen een bijdrage aan kortere wachtlijsten en blijft de zorg betaalbaar.
Let op! In 2024 kunnen we je niet meer helpen.
, een label van hanteert een omzetplafond.
Bij Caredate gaan wij met de cliënten die we nu helpen dat omzetplafond bereiken.
Daarom kunnen we je in 2024 niet meer helpen.
Je kunt je wel aanmelden en kan dan vanaf 1-1-2025 aan de slag.
Als je niet zo lang kan/wil wachten kan je contact opnemen met de afdeling zorgbemiddeling van je verzekeraar, die helpen je altijd snel verder.
Wij hebben IN 2021 contracten met deze verzekeraars. Als je hier bent verzekerd krijg je alles vergoed en sturen we de rekening rechtstreeks naar je verzekering:
Achmea/Zilveren Kruis
Zilveren Kruis
ZieZo
FBTO
Interpolis
De Friesland
ProLife
AON
CZ
CZ
CZ-direct
OHRA
Nationale Nederlanden
Just CZ
DSW
DSW
Stad Holland
inTwente
VGZ
VGZ
ZEKUR
bewuzt
Univé
UMC
IZA
IZZ
Promovendum
National Academic
Besured
ONVZ
ONVZ
PNO Zorg
VvAA
jaaah.
Zorg & Zekerheid
Zorg & Zekerheid
AZVZ
Niet gecontracteerd: vergoeding grotendeels
We hebben IN 2021 geen contracten met onderstaande verzekeraars. Je behandeling wordt soms geheel en anders grotendeels vergoed.
De nota voor je behandeltraject ontvang je via FAMED, je kan deze nota indienen bij je zorgverzekeraar.
Menzis
Menzis (restitutie 100% vergoed, overig ca. 75%)
Anderzorg (ca. 65% vergoed)
Hema (ca. 65% vergoed)
ASR
Ditzo (ca. 70% tot 75% vergoed)
Amersfoortse (restitutie 100% vergoed, natura ca. 75% vergoed)
Eucare
Aevita (restitutie 100%, natura ca. 75% vergoed)
ENO
Salland (ca. 75% vergoed)
ZorgDirect (100% vergoed)
HollandZorg (ca. 70% vergoed)
LET OP! Klanten van ENO kunnen wij momenteel niet helpen.
Een aantal van deze niet gecontracteerde verzekeraars heeft meerdere polissen. Als je het exact wil weten, bel (085-065 3165)
of mail (info@caredate.nl) dan even.
Wij hanteren bij niet gecontracteerde zorg de volgende tarieven:
Traject BasisGGZ
Indicatie aantal sessies
Tarief Caredate 2021
BasisGGZ Kort
3-4
€ 495,68
BasisGGZ Middel
5-7
€ 839,70
BasisGGZ Intensief
9-11
€ 1354,35
BasisGGZ Onvolledig
intakegesprek
€ 216,20
Helaas, we kunnen je op dit moment niet helpen
, een label van hanteert een omzetplafond.
Bij Caredate gaan wij met de cliënten die we nu helpen dat omzetplafond bereiken.
Lopende behandelingen gaan uiteraard gewoon door.
We kunnen dit jaar echter geen nieuwe cliënten van jouw verzekeraar meer helpen.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met de afdeling zorgbemiddeling van je verzekeraar, die helpen je altijd snel verder.